GOTOWANIE

Gotowanie pozwala na tworzenie różnorodnego pożywienia, oraz napoi. Po zjedzeniu jednego z naszych dań, otrzymujemy różnorakie bonusy w postaci buffów zwiększających nasze atrybuty przez pewien czas, czy też odnowę naszego MP/HP.Niektóre ze stworzonych produktów żywieniowych pozwalają na transformacje naszej postaci w różnego rodzaju stworzenia.
[IMG]http://www.***********/pfiles/138539/20.gif[/IMG]

Stworzone przedmioty

Gotowanie, a w następstwie spożywanie przyrządzonego przez nas pożywienia, umożliwia naszej postaci otrzymywanie buffów trwających przez pewien okres czasu. Rodzaj buffa zależy od typu skonsumowanego pożywienia (bread, meat, steamed), lub napoju (alcohol, juice).
- Pożywienie : Zwiększa podstawowe atrybuty przez pewien czas (buffy)
- Napoje : Odnawiają HP/MP przez pewien czas
Buffy otrzymywane poprzez jedzenie i picie nakładają się na siebie, więc nawet jeśli oba rodzaje pożywienia zostają skonsumowane w tym samym czasie, to jedynie jeden buff zostanie zastosowany. Nawet jeśli skonsumujemy 2 typy tego samego pożywienia (np. wypijemy 2 rodzaje napoi pod rząd), jedynie buff z ostatniego napoju zostanie zastosowany.

[IMG]http://qentinios.pl/***/aion/zbieractwo_owoce.jpg[/IMG] Owoce: Nieodzowne w każdej kuchni. Smaczne i zdrowe.

[IMG]http://qentinios.pl/***/aion/zbieractwo_muszle_i_malze.jpg[/IMG] Muszle i małże: Zbierane w płytkiej wodzie, są bardzo poszukiwane przez wykwintnych kucharzy.

[IMG]http://qentinios.pl/***/aion/zbieractwo_ryby.jpg[/IMG] Ryby: Spotykane w jeziorach i rzekach, wzbogacają menu dobrego kucharza.

RZEMIOSŁO

Rzemiosło pozwala na tworzenie łuków, broni magicznych, pierścieni, kolczyków, naszyjników, oraz nakryć głowy.
[IMG]http://www.***********/pfiles/138540/21.gif[/IMG]

Stworzone przedmioty

Rzemiosło umożliwia tworzenie broni zasięgowych ( takich jak łuki, czy magiczne różdżki ), biżuterii ( kolczyki, pierścienie, naszyjniki ), oraz nakryć głowy. Łuki używane są głównie przez Rangerów, a bronie magiczne przez Clericów i Chanterów, nie oznacza to jednak, że inne klasy nie mogą specjalizować się w tym fachu. Rzemiosło umożliwia również tworzenie różnego rodzaju akcesoriów, tworzonych przy wykorzystaniu kamieni szlachetnych, oraz klejnotów.
Stworzona biżuteria i nakrycia głowy zwiększają odporność na magię, maksymalną ilość HP, oraz wydłużenie czasu zdolności do lotu.
Materiały niezbędne do tworzenia łuków i magicznych broni dla Elyos i Asmodian są różne. Początkujący rzemieślnik frakcji Eloys potrzebuje Birugae wood, a Asmodian Tekoma wood. Przedmioty stworzone na tym samym poziomie rzemiosła, lub stworzone z recept dla początkujących rzemieślników mają jednakowe statystyki.

[IMG]http://qentinios.pl/***/aion/zbieractwo_drewno.jpg[/IMG] Drewno: Surowiec dla każdego stolarza.

[IMG]http://qentinios.pl/***/aion/zbieractwo_kamienie_szlachetne.jpg[/IMG] Kamienie szlachetne: Zawsze w pobliżu minerałów, ich główny użytkownik to jubiler.

ALCHEMIA

Alchemia pozwala tworzyć księgi (spellbooks), magiczne berła (orb magic type weapons), różnorakie eliksiry, magiczne kamienie i zwoje.
[IMG]http://www.***********/pfiles/138541/22.gif[/IMG]

Stworzone przedmioty

Alchemia oferuje szeroką gamę przedmiotów do stworzenia. Magiczne bronie przeznaczone dla Sorcererów i Spiritmasterów, eliksiry odnawiające utracone HP/MP, buffy w postaci zwojów, oraz scrolle przeznaczone do ulepszania ekwipunku.
Alchemia pozwala również na stworzenie eliksirów wydłużających czas zdolności do lotu. Zwiększaj poziom umiejętności w alchemii zbierając surowce (zarówno w powietrzu jak i na ziemi).

[IMG]http://qentinios.pl/***/aion/zbieractwo_ziola.jpg[/IMG] Zioła: Surowiec podstawowy w alchemii. Spotykany w lasach i na łąkach.

KRAWIECTWO

Krawiectwo, pozwala na tworzenie szat (robe), lekkich zbroi (leather type armors) i pasów (belts).
[IMG]http://www.***********/pfiles/138542/23.gif[/IMG]

Stworzone przedmioty

Krawiectwo pozwala na tworzenie różnego rodzaju zbroi, przy użyciu tkanin i skór. Wyróżniamy 5 elementów standardowej zbroi (tunics, pants, gloves, shoulder pieces, shoes), nakrycia głowy (leather caps, hoods), oraz pasy. Skórzane zbroje zwiększają uniki (dodge), dlatego są bardzo popularne wśród Rangerów i Assasynów. Szaty zwiększają regeneracje, oraz całkowitą ilość MP, dlatego są popularne wśród magów.
Krawiectwo pozwala na wykonywanie przedmiotów takich jak pasy. Zwiększają one odporność na magię, PAtk, staminę, posiadają wiele różnych właściwości. Nakrycia głowy wykonane przez krawca zwiększają całkowitą ilość MP, oraz odporność na magię.
Materiały wymagane do tworzenia szat w krawiectwie są różne dla Elyos i Asmodian. Początkujący krawiec Eloys potrzebuje Ryuko thread, a Asmodian Napageria thread.

[IMG]http://qentinios.pl/***/aion/zbieractwo_kwiaty.jpg[/IMG] Kwiaty: Znaleźć je można na tych samych terenach co zioła. Używane są głównie przez krawców.

WYRÓB BRONI

Wyrób Broni Pozwala na tworzenie broni białej, takiej jak miecze jedno i dwuręczne (swords), sztylety (daggers), buławy (mace).
[IMG]http://www.***********/pfiles/138543/24.gif[/IMG]

Stworzone przedmioty

Wszystkie rodzaje broni białej mogą zostać wykonane w tej profesji (łuki tworzone są w Rzemiośle (workmanship), a spellbooki w Alchemii (Alchemy).
Kowalstwo wymaga zazwyczaj podobnych materiałów, co wyrabianie broni, dlatego wiele osób łączy te dwa fachy. Zwiększanie poziomu tworzenia przedmiotów jest bardzo kosztowne, ale również bardzo opłacalne. Profesje te zalecane są dla graczy, którzy dopiero zaczynają grę. Klasy, które koncentrują się na zadawaniu obrażeń fizycznych przy użyciu dwuręcznych broni, powinni skupić się na Wytwarzaniu broni ( np. Gladiator). Postacie, które w głównej mierze koncentrują się na przyjmowaniu obrażeń, powinni wybrać Kowalstwo ( np. Templar).
Recepty dla Elyos i Asmodian na wyrób broni są jednakowe, z wyjątkiem rzadkich przedmiotów.

[IMG]http://qentinios.pl/***/aion/zbieractwo_mineraly.jpg[/IMG] Minerały: Znajduje je się w górach, grotach i kopalniach. Stosowane u płatnerzy i kowali.


AETHER

[IMG]http://qentinios.pl/***/aion/zbieractwo_ether.jpg[/IMG] Aether: Spotykany wszędzie tam, gdzie lot jest możliwy. Można go przekształcić na wszystkie potrzebne surowce i jest używany przez wszystkich specjalistów.GOTOWANIE

Gotowanie pozwala na tworzenie różnorodnego pożywienia, oraz napoi. Po zjedzeniu jednego z naszych dań, otrzymujemy różnorakie bonusy w postaci buffów zwiększających nasze atrybuty przez pewien czas, czy też odnowę naszego MP/HP.Niektóre ze stworzonych produktów żywieniowych pozwalają na transformacje naszej postaci w różnego rodzaju stworzenia.
Dołączona grafika

Stworzone przedmioty

Gotowanie, a w następstwie spożywanie przyrządzonego przez nas pożywienia, umożliwia naszej postaci otrzymywanie buffów trwających przez pewien okres czasu. Rodzaj buffa zależy od typu skonsumowanego pożywienia (bread, meat, steamed), lub napoju (alcohol, juice).
- Pożywienie : Zwiększa podstawowe atrybuty przez pewien czas (buffy)
- Napoje : Odnawiają HP/MP przez pewien czas
Buffy otrzymywane poprzez jedzenie i picie nakładają się na siebie, więc nawet jeśli oba rodzaje pożywienia zostają skonsumowane w tym samym czasie, to jedynie jeden buff zostanie zastosowany. Nawet jeśli skonsumujemy 2 typy tego samego pożywienia (np. wypijemy 2 rodzaje napoi pod rząd), jedynie buff z ostatniego napoju zostanie zastosowany.

Dołączona grafika Owoce: Nieodzowne w każdej kuchni. Smaczne i zdrowe.

Dołączona grafika Muszle i małże: Zbierane w płytkiej wodzie, są bardzo poszukiwane przez wykwintnych kucharzy.

Dołączona grafika Ryby: Spotykane w jeziorach i rzekach, wzbogacają menu dobrego kucharza.

RZEMIOSŁO

Rzemiosło pozwala na tworzenie łuków, broni magicznych, pierścieni, kolczyków, naszyjników, oraz nakryć głowy.
Dołączona grafika

Stworzone przedmioty

Rzemiosło umożliwia tworzenie broni zasięgowych ( takich jak łuki, czy magiczne różdżki ), biżuterii ( kolczyki, pierścienie, naszyjniki ), oraz nakryć głowy. Łuki używane są głównie przez Rangerów, a bronie magiczne przez Clericów i Chanterów, nie oznacza to jednak, że inne klasy nie mogą specjalizować się w tym fachu. Rzemiosło umożliwia również tworzenie różnego rodzaju akcesoriów, tworzonych przy wykorzystaniu kamieni szlachetnych, oraz klejnotów.
Stworzona biżuteria i nakrycia głowy zwiększają odporność na magię, maksymalną ilość HP, oraz wydłużenie czasu zdolności do lotu.
Materiały niezbędne do tworzenia łuków i magicznych broni dla Elyos i Asmodian są różne. Początkujący rzemieślnik frakcji Eloys potrzebuje Birugae wood, a Asmodian Tekoma wood. Przedmioty stworzone na tym samym poziomie rzemiosła, lub stworzone z recept dla początkujących rzemieślników mają jednakowe statystyki.

Dołączona grafika Drewno: Surowiec dla każdego stolarza.

Dołączona grafika Kamienie szlachetne: Zawsze w pobliżu minerałów, ich główny użytkownik to jubiler.

ALCHEMIA

Alchemia pozwala tworzyć księgi (spellbooks), magiczne berła (orb magic type weapons), różnorakie eliksiry, magiczne kamienie i zwoje.
Dołączona grafika

Stworzone przedmioty

Alchemia oferuje szeroką gamę przedmiotów do stworzenia. Magiczne bronie przeznaczone dla Sorcererów i Spiritmasterów, eliksiry odnawiające utracone HP/MP, buffy w postaci zwojów, oraz scrolle przeznaczone do ulepszania ekwipunku.
Alchemia pozwala również na stworzenie eliksirów wydłużających czas zdolności do lotu. Zwiększaj poziom umiejętności w alchemii zbierając surowce (zarówno w powietrzu jak i na ziemi).

Dołączona grafika Zioła: Surowiec podstawowy w alchemii. Spotykany w lasach i na łąkach.

KRAWIECTWO

Krawiectwo, pozwala na tworzenie szat (robe), lekkich zbroi (leather type armors) i pasów (belts).
Dołączona grafika

Stworzone przedmioty

Krawiectwo pozwala na tworzenie różnego rodzaju zbroi, przy użyciu tkanin i skór. Wyróżniamy 5 elementów standardowej zbroi (tunics, pants, gloves, shoulder pieces, shoes), nakrycia głowy (leather caps, hoods), oraz pasy. Skórzane zbroje zwiększają uniki (dodge), dlatego są bardzo popularne wśród Rangerów i Assasynów. Szaty zwiększają regeneracje, oraz całkowitą ilość MP, dlatego są popularne wśród magów.
Krawiectwo pozwala na wykonywanie przedmiotów takich jak pasy. Zwiększają one odporność na magię, PAtk, staminę, posiadają wiele różnych właściwości. Nakrycia głowy wykonane przez krawca zwiększają całkowitą ilość MP, oraz odporność na magię.
Materiały wymagane do tworzenia szat w krawiectwie są różne dla Elyos i Asmodian. Początkujący krawiec Eloys potrzebuje Ryuko thread, a Asmodian Napageria thread.

Dołączona grafika Kwiaty: Znaleźć je można na tych samych terenach co zioła. Używane są głównie przez krawców.

WYRÓB BRONI

Wyrób Broni Pozwala na tworzenie broni białej, takiej jak miecze jedno i dwuręczne (swords), sztylety (daggers), buławy (mace).
Dołączona grafika

Stworzone przedmioty

Wszystkie rodzaje broni białej mogą zostać wykonane w tej profesji (łuki tworzone są w Rzemiośle (workmanship), a spellbooki w Alchemii (Alchemy).
Kowalstwo wymaga zazwyczaj podobnych materiałów, co wyrabianie broni, dlatego wiele osób łączy te dwa fachy. Zwiększanie poziomu tworzenia przedmiotów jest bardzo kosztowne, ale również bardzo opłacalne. Profesje te zalecane są dla graczy, którzy dopiero zaczynają grę. Klasy, które koncentrują się na zadawaniu obrażeń fizycznych przy użyciu dwuręcznych broni, powinni skupić się na Wytwarzaniu broni ( np. Gladiator). Postacie, które w głównej mierze koncentrują się na przyjmowaniu obrażeń, powinni wybrać Kowalstwo ( np. Templar).
Recepty dla Elyos i Asmodian na wyrób broni są jednakowe, z wyjątkiem rzadkich przedmiotów.

Dołączona grafika Minerały: Znajduje je się w górach, grotach i kopalniach. Stosowane u płatnerzy i kowali.


AETHER

Dołączona grafika Aether: Spotykany wszędzie tam, gdzie lot jest możliwy. Można go przekształcić na wszystkie potrzebne surowce i jest używany przez wszystkich specjalistów.